5. maj 2015

Ikke mere konfirmation i denne omgang

Lad mig først starte med at ønske både Frederikke og Marie tillykke endnu engang med deres konfirmation, jeg håber de begge havde en super dag

Dét var så årets sidste konfirmation, den 26 april blev min dejlige niece Frederikke konfirmeret, vildt underligt at hun allerede har nået den alder, synes det går alt for stærkt ...

Hehe, muhaha hehe ja der skulle jo laves en gave til tøsen, og nej jeg kan altså ikke bare komme med en flad konvolut, blev nød til og gasse hende lidt den dag hehe. Men tror nu egentligt at hun syntes det var okay sjovt, håber jeg da.

Når jeg er sammen med Frederikke så har hun stort set altid converse sko på, så ja besluttede mig for at lave 2 stk, som skulle stå ovenpå hendes gave, med et par sokker i. De var dog lidt mere tidskrævende end jeg lige havde regnet med, så nåede ikke og lave et kort til hende, men kom frem til en god løsning.

 Skoene så således ud, er ret godt tilfreds, endda så tilfreds at min veninde Milla bestilte en enkelt sko, de billeder kan du se længere nede i indlægget.

Oki tilbage til kortet, jeg besluttede mig for at lave en klat som skulle forestille noget var spildt, og så skrive kortet under den ene af skoene 

Selve gave i sin helhed så således ud, og ja det er en Mc. Donalds pose der står der også, der var et gavekort i til Mc. Donalds.... En lille ekstra ting 

Hvad var der så i kassen, jo lad mig starte sådan her, man veksler sin penge gave til 1 kroner, og ja det gjorde jeg... Derefter fordeler man dem, i dette tilfælde, 20 balloner

Derefter finder man en kasse der er stor nok, kommer alle balloner inkl. nogle uden penge i og pakker den derefter ind

Og så er det bare at holde spændingen ud indtil hun skal til og åbne gaven, men lige inden hun går i krig, prikker man hende på skulderen og giver hende knappenål og siger "Du får nok brug for denne"
Hvorefter hun kigger noget uforstående på dig....

Så er der bare tilbage at grine.... der var rigtig rigtig mange 1 kroner.

Dette er skoen som jeg lavede for min veninde Milla, her kan i se mere detaljerede billeder af selve skoen






Dette billede herunder sendte Milla til mig, efter hun havde pakket hendes gave ind, ser super godt ud



And Now in English
On April 26th we went to my niece's confirmation, and she had to have a gift, so I went to the bank and exchange a lot of money to 1 kr, which ended up being many coins, I then distributed them in 20 balloons, and put them in a large box. On top of the package I had made a pair of Convers shoes, the one that looks like it has stepped in something, was the card the stain says "You have stepped in something, check under your shoe" before she un rapped the gift I gave her a saftey pin and said she probably would need it... 

The Pictures of the grey convers shoe is one I made for my friend Milla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...