28. sep. 2014

Endnu en kort video, endnu en fødselsdag

For at sige det på en pæn måde, tingene går ikke så hurtigt her i huset.
Der har været lidt bumps på vejen frem, men heldigvis ser det ud til at alle fartbumps er ovre og der nu er lige vej frem. 

Så tilbage til nuet, for 14 dage siden havde kærestens moster fødselsdag og det skulle fejres, så frem med de kreative talenter og få biskset et kort sammen.

Her er resultatet heraf, enjoy og er der nogen spørgsmål så smid mig en kommentar til indlægget her, eller send mig en mail Skriv også gerne hvis der er en bestemt type kort du gerne vil se :) Eller måske noget helt tredje 

Efter videoen ligger jeg en liste ind over de materialer jeg har anvendt, jeg linker dog ikke til steder hvor disse kan købes, da ingen af materialerne er sponsoreret og derfor vil jeg ikke trække nogen højre op end andre :)

Men lad os starte med et par billeder






Nååå ja jeg kan da også lige skynde mig at sige, at jeg for noget tid siden fandt ud af, at der lå en dejlig stor hobbyforretning meget tæt på hvor mine forældre bor, Hvordan er det liiige det er, det er gået min næste forbi, ja det må guderne vide. Men blot 17 minutter i bil og så er jeg en slikbutik for os kreative. YAY!!!


Hobbygros clear stempel "Du er som min favorit chokolade altid sød & god"
Clear stamp set: Vibeke Spigseth Poppydesign
Distress ink: Peeled Paint
Distress ink: Shaded Lilac
Distress ink: Faded Jeans
Distress ink: Evergreen bough
Ranger Blending Tools
6mm dobbelt klæbende tape
Modelling Paste
Hjemmelavet stencil
Non-permanent tape runner
3D foam tape
Embossing boddy, EK success
Glossy Accents, Ranger
Flat back half pearls 3mm
Versa Mark ink
Silver Embossing Powder fra Artemio
Watercolor paper
Hvidt karton
Spatel
Fiskars Akryl klods
Mosgummi til brug som underlag når jeg stempler
Tim Holtz Saks
Skærebræt for at holde papiret nede når jeg arbejder med vand og stencil
Washi tape

2 kommentarer:

  1. Sikke et flot kort, og jeg lærte VIRKELIG meget af din video, tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mie, godt du kunne bruge videoen :) Dejligt at høre

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...